Wednesday, June 23, 2010

Lalalala kerja la~



Ehem. Topik ni buat aku cuak sebenarnye. Hehe. Before this aku boleh buat alasan taknak kerja lagi sebab nak settlekan wedding Bangah dulu. Ni sume benda dah settle, makanya aku mesti kene kerja skang! Takkan aku nak duk goyang kaki je kat rumah kan? Hari hari bangun pukul 9 pagi. (Masyuk woh!) Tapi tido bukan lambat sangat pun. Pukul 12 dah tido. 9 jam tu aku tido! Dah lebih dari baby ni. Hehe.



Aku still dalam dilema ni nak kerja kat KB je ke nak kerja kat KL. Memang la kerja kat KB ni gaji tak seberapa. Tapi aku boleh duk umah jaga mama semua. Memang pening hoi nak pikir pasal ni. Nampaknye aku kene buat solat istikarah ni. Pape hal pun, aku kene pikir dulu kerja ape yang sesuai dengan aku ni. Takde ke anak raja nak datang minang aku ek? Kalau ade la, takyah susah susah aku pikir pasal ni. AGAGAGAGAGA~ Berangan lebih la kau Dieyla!



Lecturer?


Aku ni tak berapa nak yakin nak ajar orang sebenarnya. Kang buatnya aku tersalah bagi ilmu mati aku weiii!! HAHA~ Habis tu kalau taknak jadi lecturer nak wat pe aku amek Master kan? Ade tak aku mention kalau boleh aku memang taknak kerja? HAHAHAHA~



Kerja bank?


Mama aku macam tak bagi pulak aku kerja bank. Die cakap nanti busy asyik balik malam. Anak dara tak elok balik malam malam. Ok fine. T_____T



Kerja kerajaan?


Aku rasa kerja kerajaan paling sesuai la untuk aku. He he. Kerajaan ni tak de ke nak pakai perangkawan ek? Ha kalau sesape tau ade kerja kosong kat kerajaan bagitau aku ek. Nak tunggu SPA tu macam berzaman je. -_-"



Ok la. Tu je aku nak bebel untuk kali ni. Bye!



No comments:

Post a Comment