Sunday, June 27, 2010

It's your birthday, Love!




Bulan June sebenarnya special sikit. Sebab ade birthday orang tu ehem ehem. Tapi kalau Ogos lagi special. Ngeh ngeh~ Macam tahun tahun lepas, aku tak dapat pun celebrate birthday dia. :( Jarak memisahkan kami ecewah. Nak muntah pulak aku cakap camtu. Haha. Nak wat cane kan. Jarak kami adalah beribu ribu batu. Dia di Batu Pahat aku di Kota Bharu. :( Apesal duduk jaoh sangat ni hoiii! Taktau ke aku rindu hah?



Time tengah study dulu pun (Eceh macam dah lama sangat je tinggal zaman belajar) bulan June je mesti tengah cuti sem. So memang harapan la nak celebrate birthday dia kan. Time dah tak belajar ni pun susah gak. Ok nak nanges berbaldi baldi lak aku rasa. Tapi macam untung gak kan sebab aku takyah belikan hadiah ke ape ke. (Haha kejam namampos.) Aku bagi kasih sayang tu cukup la. AGAGAGAGA~ Sabar je la kan sape jadi BF aku. Ngeh2~



Oklah. Ni nak wish sket. Biar la dia tak baca pun. At least aku tak lupa birthday dia. (Kalau lupa tu memang melampau la kan.)



Happy 24th Birthday awak! (Tua nya hoi!)
May God bless you.
Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.
Last but not least,
Semoga awak cepat cepat datang masok minang saya.
Muahahaha~ (Gatal betol kau Dieyla!)





Gambar ni time die hantar aku kat airport. :(






P.s : Happy belated birthday jugak kat Alwani and Fard. June babies gak ni. ;P


3 comments:

  1. I dah sruh you wish adii dekat twitter youu smalamm
    dpt takkkk.?

    ReplyDelete
  2. dah dah. i dah bagitau die. die cakap thanx. :)

    ReplyDelete
  3. laaa kat fesbuk tulis single..ish kecewa i..

    ReplyDelete